مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی
مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

موضوع پایان نامه صنایع غذایی

صابر 



یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 @ 01:38 ب.ظ
 
سلام خدمت شما استاد گرامی من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم می خواهم در مورد آنتی اکسیدان های طبیعی روی روغن کار کنم میشه چند موضوع پیشنهاد کنید؟ ممنون از لطفتون
پاسخ:
باید ابتدا در مورد آنتی اکسیدان های  استخراج شده از منابع گیاهی یا آنتی اکسیدان های طبیعی به صورت عام  تحقیق کنید و یکی را انتخاب نمایید.برای دسترسی به اطلاعات روی فایل عنوان های فوق کلیک کنید.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر اعلام کنید تا شما را به واحد آموزش این وبلاگ مرتبط نمایم تا جستجوی کامل اطلاعات را برای شما انجام دهند.

مقالات صنایع غذایی

آریز 
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 @ 10:27 ق.ظ
سلام آقای دکتر ،وقت بخیر،من یه سوال از خدمتتون داشتم من به تازگی از پایان نامه ام در واحد ورامین دفاع کردم و حالا مقاله مربوط به پایان ناممو میخوام برای ژورنال بین المللی کشاورزی وعلم غلات بفرستم آیا از نظر دانشگاه باید مجله خاصی باشه یا این قابل قبوله که بتونم نمره مقاله رو بگیرم متشکرم.
پاسخ
تمامی این اطلاعات در بخش پژوهش سایت واحد علوم و تحقیقات درج گردیده اند.

سوال در رابطه با پایان نامه


آزیتا نعمتی
جمعه 5 اردیبهشت 1393 @ 01:05 ب.ظ
با سلام... 
من دانشجوی کارشناسی ارشد صنایع غذایی هستم 
راستش در رابطه با انتخاب موضوع دچار مشکل شدم.از اوتجا که به موضوعات مهندسی و میکروبی چندان علاقه ندارم ولی دوست دارم موضوع جدید و خوبی باشه...و اینجا از لحاظ انتخاب استاد راهنما هم ترجیحا با استادی که بخوام بردارم زمینه تخصصیشون لبنیاته ... 
ممنون میشم راهنماییم کنید که با توجه به زمینه کاری استاد راهنما بیشتر رو چه موضوعی کار کنم جالب تر و جدیده 
البته هزینه طرحم مهمه... 
با تشکر.
پاسخ
هر چند جای تعجب است که علی رغم عدم علاقه به مباحث میکروبی و مهندسی چرا رشته صنایع غذایی را انتخاب کرده اید ولی با این محدودیتی که تعیین کرده اید مباحث شیمی مواد غذایی در شاخه هایی مثل تاثیرات مربوط به افزودنی ها ایده مناسبی به نظر می رسد البته مباحث تحلیلی و مدیریتی هم در این صنعت قابل طرح هستند که معمولا مورد تایید گروه های آموزشی قرار نمی گیرند.
در مورد استاد باید بفرمایید کدام دانشگاه هستید ولی در مجموع من به شخصه در ارتباط با مباحث مربوط به شیر ، آقای دکتر احسانی مدیریت محترم گروه صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات  را بهترین استاد از لحاظ سطح علمی و منش و شخصیت می دانم.