مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی
مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

چگونه یک مقاله مروری بنویسیم ؟

با تبریک سال جدید تحصیلی به خصوص به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در ترم جاری با واحد درسی سمینار 1 در کنار هم هستیم ، توضیحاتی در ارتباط با تهیه مقالات مروری که هدف اصلی از واحد سمینار 1 یا سمینار غیر مرتبط با موضوع پایان نامه است ، به شرح زیر ارائه می دهم.

همانطور که می دانیم ، انجام کار در این واحد درسی سه قسمت مهم دارد 


CHOOSING A TOPIC

RESEARCHING A TOPIC

HOW TO WRITE THE PAPER

انتخاب موضوع 

تحقیق پیرامون موضوع 

و

نوشتن متن مقاله 


البته پس از این بخش ، طراحی نحوه ارائه به صورت Oral Presentation یا سخنرانی ، نیمه دوم کار خواهد بود که در جای خود به آن پرداخته خواهد شد.

از همه شما می خواهم برای سه بخش ابتدایی به آدرس زیر رفته و به صورت کامل مطالعه فرمایید و در صورت وجود هر نوع سوال یا ابهام ، از طریق وبلاگ مکاتبه کنید .



http://www.uwlax.edu/biology/communication/ReviewPapers.html#Researching

تکنولوژی هردل

یکی از سرفصل هایی که در واحد درسی فرایند تکمیلی ، برای دانشجویان کارشناسی ارشد تدریس میکنم ، تکنولوژی هردل است ، یک استراتژی علمی برای مبارزه با فساد و بیماریزایی میکروارگانیزم های موجود در مواد غذایی که پایداری و ایمنی محصولات غذایی را به دنبال خواهد داشت .

از آنجایی که دانشجویان عزیز تمایل به در دست داشتن منبعی خلاصه و ساده در این ارتباط داشتند ، فایل های پاور پوینت ارائه شده در جریان تدریس را در فرمت پی دی اف در اختیار عزیزان قرار می دهم امیدوارم که قابل استفاده باشند.

تکنولوژی هردل 1

تکنولوژی هردل 2

تکنولوژی هردل 3