مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی
مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

کرونا و تولید مواد غذایی - چگونه محصولاتی ایمن تولید کنیم؟

نیاز اساسی و هر روزه به غذا  از یک سو و نگرانی تولید کنندگان و مصرف کنندگان  از انتقال کرونا به واسطه مصرف مواد غذایی از سوی دیگر چالش سختی است که اثرات اقتصادی و اجتماعی نا مناسبی به دنبال خواهد داشت.

اخبار و اطلاعات متفاوت و متناقضی به دست ما می رسد که در بیشتر موارد نگرانی  و سردرگمی بیشتری را به وجود خواهند آورد .قطعا بهترین و معتبرترین منبع در این ارتباط دستورالعمل های صادرشده از سوی سازمان بهداشت جهانی و سازمان خواربار و کشاورزی خواهد بود.

در این دستورالعمل ها که معمولا در قالب ارزیابی نقاط بحرانی تعریف و تنظیم شده اند ، در بخش های مختلف اعم از ارزیابی سلامت کارکنان و نحوه  ورود ، انجام کار ، پوشش و ..... تا ورود مواد اولیه ، شرایط تولید و بسته بندی و ..... به جزییات زیادی اشاره شده است .

می دانیم که این دستورالعمل ها و روش های اجرایی در عمل برای هر مجموعه تولیدی و صنفی غذایی متفاوت بوده و همانند لباسی است که خیاط به قامت هر فرد می دوزد. از این رو با بررسی دقیق وضعیت فیزیکی ،شرایط کار و مخاطرات قابل پیش بینی می توان دستورالعمل هایی را تهیه ، اجرا و به روز رسانی نمود که تاحدود قابل قبولی امنیت فکری و جسمی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مواد غذایی را فراهم سازد.

خوشحال می شوم در جهت ایمن سازی اختصاصی فضای تهیه ، طبخ و تولید مواد غذایی در برابر بیماری کووید19 با شما همکاری داشته باشم.

تماس از طریق واتساپ : 09121964634