مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی
مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

مشاوره صنایع غذایی

تولید نوشیدنی های جدید

دنیای نوشیدنی ها ، دنیای جالبی است از رنگ ها و طعم های مختلف که همیشه برای ورود محصولات جدید آماده است . در شاخه ی  نوشیدنی های غیر الکلی می توان به گروه های اصلی Stimulating ، Nourishing و Refreshing  اشاره کرد ویا در یک تقسیم بندی دیگر از انواع گاز دار و بدون گاز نام برد.

پیش از طراحی نوشیدنی جدید باید ببینیم چه گروه هایی از جامعه مصرف کننده حرفه ای نوشیدنی هستند . در نمونه هایی از این تحقیقات بازار به دانش آموزان و دانشجویان و کارگران اشاره شده است.تحقیق درباره رفتار مصرف کننده باید توانایی پاسخ به سوالات زیر را داشته باشد :

مشتری های ما چه می خرند؟ چرا می خرند ؟ کی می خرند؟ از کجا می خرند؟ چند وقت یک بار می خرند و در چه فواصل زمانی مصرف می کنند؟

آیا به همراه غذا می نوشند یا بدون غذا؟

تحقیقات نشان می دهند که بسیاری از مردم به دنبال نوشیدنی های سالم یا انواع با مخاطرات کمتر به خصوص از نظر میزان قند و کالری هستند و در انتخاب آنها به ترتیب به کیفیت ، محتوی ارزش غذایی و تبلیغات اهمیت می دهند.

شاید جای بسیاری از انواع نوشیدنی ها در بازار کشور ما خالی باشد . نوشیدنی هایی که می توان ادعا یا claim منحصر به فرد و قابل استنادی در ارتباط با آنها داشت مانند نوشیدنی های مخصوص گروه های سنی و جنسی ، ورزشکاران { قبل و بعد و حین ورزش }  نوشیدنی های آرامش بخش ، نوشیدنی هایی با توان افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن ، نوشیدنی های جایگزین قهوه ، انواع بدون شکر ، شیر های گیاهی ، نوشیدنی هایی بر پایه ی عصاره های گیاهی یا میوه های خاص در طعم ها و رنگ های متنوع و بسیاری از نوآوری های دیگر که پتانسیل خوبی برای علاقمندان به تولید این محصولات به وجود می آورد.

چنانچه تمایل به تولید نوشیدنی های جدید داشته باشید می توانیم در این ارتباط همکاری داشته باشیم .