ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
در بازار تهیه و تولید مواد غذایی ، رستوران ها و به خصوص فست فودها شرایط ویژه ای دارند.
مشتریان علاوه بر کیفیت ماده غذایی در تعامل با بسیاری از شرایط محیطی و برخوردهای فردی هستند.
مالکین و گردانندگان این کسب و کار برخلاف کارخانجات صنایع غذایی از نظارت کافی ، توان علمی ، نیروی متخصص ، آزمایشگاه و .... برخوردار نیستند.
فرایند سفارش تا مصرف بسیار سریع اتفاق می افتد و محدودیت های بسیاری از نظر تامین مواد اولیه و نگهداری آنها تا زمان طبخ و سرو به لحاظ کوچک بودن فضای کار وجود دارد.
کنترل کیفیت در رستوران و فست فود بر اساس یک مفهوم جامع " کیفیت سرویس" یا " کیفیت خدمت" طرح ریزی و اجرا می گردد که در سه بخش :
v کیفیت تعامل
v کیفیت محیط فیزیکی
v کیفیت نتیجه
تفکیک می گردد و هر کدام از این بخش ها نیز اجزا و تقسیم بندی هایی دارند که منجر به طراحی دستورالعمل ها ، چک لیست ها و سایر مستندات در کنار اقدامات اجرایی خواهند شد.
چنانچه قصد دارید در مجموعه تهیه و توزیع غذا ، رستوران و یا فست فود خود به ثبات کیفی برسید تا در نتیجه آن شهرت و اعتبار برند را به دنبال داشته باشد می توانید در پلت فرم تلگرام و یا واتساپ به شماره 09121964634 پیام ارسال فرمایید تا بتوانیم توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.